Skådespelardebuten

Gymmandet i dag var toppen. Väldigt roligt och väldigt skönt att få komma igång. Jag gjorde det jag kunde för att köra på så tungt jag bara orkade under hela passet. Vikterna kändes fortfarande helt okey och jag längtar tills jag får öka ännu mer. Det är ju just det som är så roligt med gym; det där att få se hur man tydligt förbättras. Det är väldigt lätt att se förändringarna när det är vikter man arbetar med.

Jag hade plockat fram ett recept från en tidning som Lukas fixade under tiden jag gymmade. Det är i princip hemmagjorda potatisbullar där potatisen är utblandad med broccoli. Till de hade vi bacon, keso och lingonsylt. Väldigt gott! Det gör vi fler gånger.





Efter gymmet tog jag och Mateo oss en tupplur tillsamammans i min och Lukas säng. Väldigt mysigt. I princip första tuppluren jag tagit dagtid på 3 månader... Inte ok. Jag sov bara korta stunder, men det var i alla fall skönt att ligga och ta igen sig ett tag.

Efter dusch och lite sånt åkte vi till stan för middag hos svärföräldrarna. Efteråt svängde vi förbi hos mina föräldrar. Vi förde bland annat över lite bilder som vi gärna ville ha. Från julafton och när vi fotade fyra generationer med min farmor härom dagen. Bjuder på en bild från julspelet som avslutning här.
Nu är det fil med müsli som gäller och sedan sängen. G'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0