Surfisk och sötsug

Igår när jag var ensam hemma så hann jag som sagt med en del. Träna, städa och tvätta. Jag hann även med att äntligen, nu när tvåårsjubileét nalkas, klistra in alla bilder i vårt bröllopsalbum. Med en kopp kaffe i min närhet lyckades jag krypa runt på golvet och fixa det sista. Det kändes grymt skönt att kunna slänga gamla kuvert och få sortera upp allt som det skulle vara. Härligt!



När jag tyckt mig sova klart efter mitt jobbande, åt jag frukost och drack kaffe. Sedan bar det av ut till svärföräldrarnas stuga. Lukas och Mateo åkte ju dit redan igår, så det var fint att få se dem igen. Vi myste i solen och Lukas hann med lite kajak. Till middag fick vi surströmming. Grymt gott!



Nu är vi hemma igen. Mateo fick välling och pyjamas innan vi åkte hemåt och somnade i bilen.
Innan läggdags här så blir det slappande i soffan med godis. Lukas åker bort imorgon för att springa en längre sträcka uppdelad på två dagar. Han är cool min man ;)
Jag och Mateo blir hemma då vi bland annat ska på Theos 1-årskalas på lördag! Spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0