Pump it up baby

Jag blev helt paff när jag vaknade av att Lukas klev upp i morse. Jag sov alltså en hel natt för första gången på väääldigt länge. Vilken lyx! Inte för att jag är ett dugg piggare för den sakens skull... Men, det kändes skönt att slippa gå upp på toa var 30:e minut. Så, med en fot instucken mellan revbenen - klev jag upp där vid 8 och åt frukost i soffan.

Förmiddagen har mest spenderats åt tankeverksamhet mot Försäkringskassans insatser. Sitter i telefonkö för att ringa en till gång nu för att försöka fixa det som är fel. Jag har pratat lite med min chef och förstår nu vad som blivit fel. Bara inte varför. Gillar inte telefonköer. Men tack och lov är det ingen läskig pausmusik i alla fall!
Jag fick en sån där härlig förvarning att de hade tekniska problem, var på vissa samtal bryts. Och.. Jaa... Heeehhh!!! Klart mitt gjorde det så snabbt jag börjat prata med en av handläggarna. Kul. Väldigt kul. Ringer om en stund igen. Måste vila huvudet alltså.

Ja...Jag har hunnit med att köpa ett begagnat babygym i dag också! Loppisar är bra. Så väl riktiga som på Internet. Det är riktigt fint och passar super bra i bebisrummet. Känns kul!



Nu kommer Lukas hem och jag har bryggt kaffe. Så... Coffe time.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart ligger er lilla där! Spännande=)

2011-09-28 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0