Nepp. Inte än.

Nä, det blev inget drastiskt kablääm-startande av någon förlossning i dag från akupunkturen. BB-väskorna (joo, det blev plural av BB-väskan) fanns med i bilen. Halvvägs kom jag dock på att snutten och kameran inte var med, men tänkte att det fick gå vägen i alla fall - OM vi nu skulle få sån tur att det skulle starta igång.
Så att... Nä, jag fick mig lite fika hos Nicolina efter behandlingen och sedan körde jag hem.

Jag hade förberett en fiskgratäng till middag som Lukas fick laga klart. Min tanke var att vara hemma före honom. Men, pendeltrafiken tänkte inte lika dant som jag. Så det sket sig. Efter maten drog Lukas på springtävling och hans syster kom hit på besök. Vi gjorde pannkakor tills dess Lukas sedan kom hem som vi nu har ätit till kvällsfika.
Nu är det Landet brunsås på svt1 som gäller.

Jag hade velat ta värktablett nu måste jag säga, men känner att det är rätt värdelöst. jag väntar någon timme, så jag hinner somna innan de slutat värka.

Kommentarer
Postat av: maja

ooooh, jag måste säga att jag varit lite dålig på att följa din blogg, men nu är det otroligt spännande ju!

jag tänker på er och ber för er och hoppas att allt går prima!



bonne chance från la france!

2011-09-20 @ 22:36:55
URL: http://delafoliefrancaise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0