Höstdag

I natt sov jag 4 timmar. De timmarna var mellan ca 06 och 10. Inte okey. jag är väldigt trött. Men väldigt glad i dag.
Vi har varit en sväng till stan eftersom Luaks behövde köpa lite smågrejer till diverse projekt. Jag personligen var inte så hiskeligt intresserad av de smågrejerna. Vad jag hade längtat efter - var att äta lunch på Subway. Haha, det har vi pratat om länge. I flera veckor har jag fantiserat om vilket bröd jag skulle välja. Vilket innehåll och till och med vilken dressing jag skulle ha. Jag visste vad jag ville dricka också. Haha. Så, lyckan var gjord för min del i alla fall. Jag blev lite nervös då jag klev upp och insåg att Lukas inte var hemma. Då jag trodde att han i sin godhet låtit mig sova och åkt till stan själv. Det jag då hoppades på var ju att han skulle köpa med sig subway-mackorna hem. Men... Jag blev litge nervös över att inte få det som jag hade längtat efter. Haha.. Och... Nä, han hade inte åkt. Mycket eftersom han inte ville få det fel. Jag fick följa ;)

På hemvägen svängde vi förbi affären och köpte lite smågrejer som behövdes hem för att vi ska slippa svälta. Jag passade också på att köpa ljung. Det som fanns kvar var blåsprayade och dessutom bara 3 stycken kvar. Men, de var ganska fina så jag köpte dem. Med en viss möda lyckades jag slita upp de gamla blommorna som suttit under sommaren för att sedan sätta ner höstens prydnader. Sittandes på en pall gick det väl hjälpligt. Men alltså... Nä, det var egentligen ingen vidare upplevelse. Däremot var jag så överlycklig över att få sitta där ute i den sköna luften bland höstfärgerna att... Ja... Nä det var underbart. Jag älskar verkligen hösten :)



Jag hade sparat min kaka från Subway eftersom jag blev väldigt mätt av smörgåsen. Så, jag har just ätit kaka och druckit en kopp kaffe. Under tiden som jag sett på när mannen dammsugit.
Jag har det ganska bra va.....? ;)
Risken är nu ganska stor att jag somnar. Bara så vi fick det sagt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0