Guld värt

Det blev en glass efter lunchen tillsammans med mannen. Efter det har jag hunnit äta lite chips också. När jag nu kände att jag blev hungrig IGEN - kände jag att det helt klart fick tänka efter vad det här med att "unna sig" betyder.
Så, jag unnade mig själv en tallrik med varma jordgubbar tillsammans med lite keso. Jordgubbar är ju..... Jordgubbar! Helt enkelt! Och keso är bra protein så man håller sig mätt en stund. Grymt gott och lyxigt mellanmål får man ju lugnt säga :)

I natt hade jag det jobbigt. Vaken ca 3 timmar under natten och sov därför ganska länge. Tror klockan var närmare 11 innan jag orkade dra mig upp. När jag hade vaknat till liv fixade jag luchen åt oss i alla fall. Nästa uppgift blir middagen med tillhörande restlådor. Lukas jobbar eftermiddag, så jag får som roa mig själv.

Måste ju bara passa på att skriva om hur mysig kväll vi fick tillsammans med två vänner häromkvällen. Elin och Viktor. Vi fick för oss att prova på en ny rolig grej. Jag och Lukas lagade middag som vi sedan tog med hem till dem. Det blev kaffe med bulle efteråt och sedan spelade vi Yatzy. Sådana stunder är verkligen guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0