Frukostdags :)

Nu har jag fått sova ut lite. Jag har vaknat ca varannan timme i vanligt ordning, men förutom det sovit rätt bra.
Jag tog mig en frukt i sängen och hämtade datorn, för att få sitta och vakna i lugn och ro. Dessutom är det svinkallt här hemma! Jag ska äta frukost, få på mig kläder och sedan elda i kaminen.

Så, nu ska jag äta min goda frukost för att kunna äta lunch på inte så länge. Hehe. Blir 13.00 hos barnmorskan och jag vill ha rätt god tid på mig att köra. Både för att det är en bit dit och för att jag inte vet helt säkert om jag hittar. Lyckligtvis har jag matlåda att äta. Perfekt :)

Jag fortsätter på temat: Äpplen här. Det var ett tag sedan jag gjorde den här grötvarianten så nu passar jag på.
Havregrynsgröt med mjölk, äppelbitar, kanel och solroskärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0