Fingers crossed

När man inte sover på nätterna och faktiskt har möjligthet att sova på dagen - ja... Då får man faktiskt göra det.
Jag åt frukost i sängen vid 07.00 i morse efter att ha vaknat ett antal gånger under natten. Satt vaken till 08 och sov sedan till efter 11. Nu har jag ätit lunch och ska snart fixa till mig inför att visa mig bland folk. Jag ska ner på jobbet för att vara med på en APT. Se lite folk och höra vad som händer på jobbet jag inte kunnat jobba på sedan i maj.
Ouuff.. Jag blev verkligen supermätt efter lunchen. Mätt så det gör ont. Tänk vilka problem man kan ha.

Mjaja. Nämen.. Mot duschen i hopp om bättre lycka i dag än i går - då jag fick märka att pannan stod still och att det därför inte fanns något varmvatten. Sedan ska jag se om jag hittar några kläder och börja dra mig ner på jobbet.

Ciaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0