...Det hände något

Nu har jag sovit bra två nätter i rad i alla fall. Riktigt skönt. Hade ett missat samtal av chefen då jag klev upp.
Han ville berätta att Försäkringskassan inte ser några problem inför min sjukskrivning och att han pratat med dem personlighen också för att höra var de gjort av de första pappren som han skickade in åt mig. Hehe. Skönt med en chef som hjälper så mycket just nu. Guld värt :)

I går åt vi middag på altanen. Kyckling-tortillas. Väldigt gott och väldigt skönt att sitta utomhus. Jag hann sitta och sola en stund innan maten då Lukas klippte gräset. Tror rent utav jag fick lite färg. Inte illa. Vi fick i alla fall kvar bröd. Så, till lunch nu framför tvn har jag ätit tortillabröd med sallad och kidneybönor. Grymt gott det också.



Blir tidig middag idag eftersom Lukas ska på springtävling. Någon slags kasslerröra med ris/pasta har jag tänkt i alla fall.

Nu ska jag mysa med Bebis-i-magen till slutet av Seventh heaven och sedan ska jag duscha och få på mig kläder. Börjar nästan bli dags för det när klockan närmar sig 12 va? :P
Sedan skulle jag ha försökt lista ut vad jag egentligen lyckats göra med min stickning. Det hände något... Som man säger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0