Stadsresa

I går kikade Ingela förbi. Härligt med sällskap sista stunden tills dess Lukas kom hem. Vi kikade lite bröllopsklänningar till henne på Internet. Åh, jag blev alldeles pirrig när jag såg dem! Såg ju min där också. Men å andra sidan... Den kan jag titta på i min garderob hela dagarna om jag vill. Ja, vilket som. Spännande var det i alla fall. Ska bli grymt kul att få åka iväg på bröllop. I Norge! :D Hoppas jag kan få pussla med föräldradagar och eventuellt semester. Då avslutar jag min hemmatid med bröllop, i princip. Så börjar jag jobba sedan. Mm, får se om det går att ordna :)

I går ringde också Josefin för att höra om jag ville med henne på Saga på IKEA i dag. Första tanken som flög genom huvudet var givet vis "JAAAAAAAAA! Vad roligt!". Men, jag bad att få tänka på det en stund. Till slut kände jag att det onda tog lite över hand och insåg hur jobbigt det skulle bli att gå runt på IKEA en dag. Jag sa att jag däremot gärna följer till stan någon dag om hon tänkt sig dit. Så. Vi ska på stan i dag, i stället för IKEA. Äta lunch och köpa ett par grejer :) Jag ska snart in i duschen så jag kan göra mig klar sedan. Tjejjorna kommer och hämtar mig kring 11.30.
Jag vill verkligen röra på mig lite. Även fast det kanske gör lite ont. Jag behöver få röra på mig. Av så många anledningar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhå, ska Ingela gifta sig?!

Vad roligt!! Du får hälsa henne och Bjarte (gissar hej vilt att det är han som blir hennes make, hehe) så mycket grattis från mig!



Stor kram till dig Sara, jag tänker på dig och din lilla familj väldigt ofta :)

2011-06-14 @ 15:42:39
URL: http://sockerbitan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0