Silver

I dag fick vi i alla fall svalt väder. Kan man ju lugnt påstå. Jag har varit med Lukas på springtävling och jaa... Det är nog i  princip första gången på de här snart 4 åren vi varit tillsammans. Det var så perfekt eftersom det var på bana. Då kunde jag ju sitta lugnt och stilla på läktaren och hålla koll hela tiden. Inte illa. Både svärmor och svärfar kom dit också. Lukas kom 2:a och jag är bara stolt över honom. Bra kämpat! :) Lite extra roligt var det ju att han gjorde en favorit i repris och vann över karln bakom ryggen på honom här i bild. Lukas är då den med orange.



Mm... Sedan bar det av hemåt. Jag gjorde pastasallad med grillad kyckling. Sååå gott!
Vi har vilat lite framför tvn och sett en av serierna vi kikar på nu. Black books. Om ett tag kommer det hit några stycken som jag tänkte bjuda på fika. Slängde ihop en rulltårta som blev ---- Jaa.... Den fulaste jag gjort men väldigt god :) När jag skulle börja insåg jag att vi inte hade bakplåtspapper. Så, jag har bakat rulltårta på grillfolie ikväll. Ny erfarenhet. Det fungerade, men tog lite längre tid och sådär.

I natt gott folk - får vi alla passa på att sova utan att rinna bort av svett. Det ser jag fram emot! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0