Oops, I did it again

I morse var det faktiskt riktigt mysigt att vakna av ett ordentligt hällregn. Vi unnade oss att ligga kvar i sängen en extra stund och bara mysa i ljudet av regn. Det gäller att hitta bra grejer med alla väder. Det hade dessutom slutat lagom tills dess vi fått på oss kläder och fikat.

Lunchen blev på Båten Båten tillsammans med Nicolina. Dagens var en supergod pesto-pasta med kyckling.
Lukas skulle klippa sig och göra några ärenden så han lämnade oss en stund. Jag och Nico gick i ett par affärer vi också. Jag behövde en jacka/tröja eftersom jag inte längre ryms i mina. Tror inte jag har en enda jag får igen dragkedjan på längre. Vi hann äta mjukglass tillsammans med Lukas då han kom tillbaka och hittade till sist en lång tröja med dragkedja och huva åt mig på Stadium. Efter det sa vi hejdå till Nico och jag och Lukas drog vidare.

Det blev en sväng på Biltema och sedan in på ÖB. När jag bara gått en stund på ÖB fick jag ta nyckeln och sätta mig i bilen. Jag visste verkligen inte var jag skulle ta vägen med mig själv i all smärta men ja. Det blev väl snäppet bättre då jag fått sitta en stund.

Sedan vi kommit hem har jag varit så otroligt trött och smärtpåverkad. Kan ju ha ett samband förstås...
Lukas har köpt Alvedon åt mig i alla fall. Jag har tagit en gång för egentligen inte så många timmar sedan. Men, jag tänker ta sedan innan vi går i säng.

Det där med att hålla igång en hel dag är helt enkelt ingen höjdare. Men, jag vill ju inte vara utan det heller. Jag blir tillräckligt galen som det är av att inte göra någonting. Jaja... Nu blir det väl något slags kvällsfika och sedan tror jag nog jag går och lägger mig. Vi ska vara rätt tidigt hos barnmorskan imorgonbitti också. Nästa tid tänker jag inte ha lika tidigt. Två gånger i rad räcker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0