Oj

Ja... Jag gillar värme. Men just nu. Nah. Det känns inte riktigt ok. Nästan svimfärdig. Jag har i alla fall varit ute och öppnat rutorna lite på bilen. Som ett första steg så där. Det bär av ner på hundutställningen efter lunch. Måste dricka ordentligt innan och ta med vattenflaska dit. Jag ser bara framför mig hur jag plötsligt får ont och ska bära vattenflaska samtidigt som jag använder kryckorna. Bara att behöva gå iväg till bilen för att hämta de där rackarna, eller skicka Lukas för att göra det, känns riktigt drygt.

Nä... jag kan komma på många anledningar till att stanna hemma. Men... Jag vill ut. Blir galen av att bara vara hemma. Vill träffa Emmy där borta och bara känna mig levande. Vi får lösa det här på nåt vis.

Nu ska jag dricka mer och sedan gå ut och hälla i min gräsklippande man lite vatten också :)
Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fina du <3 Var trevligt att ses igår, synd bara att min mamma och syster plötsligt fick så bråttom hem. :-/

Men vi får ses snart igen. Hoppas att dagen flöt på utan värk. Kramar

2011-06-12 @ 17:52:10
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0