Morgonmys

Detta här med att sova - gick ju mindre bra i natt. Jag har visserligen fått sova mer ostört än förra natten. Däremot var det ju lögn att få somna om då jag väl slagit upp mina två blå. Vilket jag gjorde 04.20... Men solen lyser och det gör mig väldigt glad :) Någonting mer som gör mig glad är att Bebis hälsade God morgon med några sparkar just innan jag klev upp... :)


Jag har kikat runt på Internet för att hitta övningar och liknande för att motverka/lindra foglossningarna mina. Jag hittade faktiskt lite i alla fall! Det beror väldigt mycket på dagsformen om jag ens kommer kunna göra de där lindrande övningarna, vilket känns ganska jobbigt. Jag ska nog inte ge mig i kast med dem då jag är ensam hemma i alla fall. Risken finns ju att jag inte tar mig upp igen, om jag väl lagt mig på golvet. Nääe. Lukas får allt vara med. Att ligga platt på rygg är över huvud taget ingen hit för mig... Ska kika runt efter fler varianter. Men. Någon övning ska man väl kunna göra kanske.

I dag blir det som en heldag vill jag lova och jag vet inte riktigt hur det kommer till att sluta, för att vara ärlig.
Strax efter 9 ska vi vara i stan för att hjälpa en av Lukas kollegor och hans familj med att måla deras nybyggda hus! De har dragit ihop ett gäng som de bjuder på mat under dagen mot att vi målar. De har en liten nyfödd dotter som jag funderar på att kidnappa, typ. Jag blir nog vilket som sittande mestadels. Får se om vi kanske packar med oss en av våra solstolar för säkerhets skull. Kryckorna ska då med.

Vid middagstid måste vi ha kommit oss hem i alla fall, för då börjar nästa galej. Sommarfest/födelsedagsfest hos Frida med grillning och annat mys. Inte illa.

Men ja... När jag nu ändå är uppe kan jag ju börja kika efter kläder för i kväll. Jag ryms inte riktigt i min värld här längre, så att säga. Hehe. Inte lätt att hitta kläder som känns ok alla gånger. Men. Jag gillar ändå min mage nu. Bebismagar är fina :) Synd bara att "boobsen" också nödvändigtvis ska växa lika mycket..........  Det gör ingenting lättare. Och jag tycker inte att det hade behövts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0