Kvällsfika av rang

Jo. Det gäller verkligen att man styr upp saker och ting i sin vardag. I dag ringde jag lite samtal så jag kunde slappna av. Efter det la jag mig och sov i ca 2 timmar, för att sedan åka hem till mamma och pappa, dit jag bjudit mig själv på middag. Efter middagen fick jag kaffe och äppelkaka. Inte illa.

Nu har jag parkerat mig framför tvn med ett ganska ordentligt kvällsfika. Det är en blandning av rester och sånt jag helt enkelt var sugen på. Potatis, skinka och ägg. Jag hade funderat på en stor tallrik med glass. Men, så kände jag att jag hellre ville ha något ordentligt som jag står mig på under natten och fram till frukost. Då kanske jag inte behöver sova så oroligt. Så. Nu blir det mat framför Livet på BB. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0