Fullt upp :)

I morse klev jag upp innan 8 för att ringa vårdcentralen. Jag behöver få mitt sjukintyg förnyat än en gång. Den här gången ska jag då försöka få det för resterande tid fram till graviditetspenningen. Blir så bökigt annars. När jag ringde fanns det bara tider kvar på eftermiddagen. Det gick som illa då, eftersom vi skulle kika på Lukas bror Simon som tog studenten i dag. Hur sjukskriven jag än är - var det ju faktiskt någonting jag ville vara med på, så... Jag ska ringa igen imorgonbitti....... Halv 8.

Vi hann med studentfirande. Vilket kaos med parkeringar och bilar överallt. Jag ställde vår bil på en gräsplätt mellan vägen som går förbi Nolia och cykelvägen. En till hade gjort det, så då vågade jag med :P Var lite trixigt att ta sig därifrån. Blev inte precis lagligt... Men, därifrån kom vi. Blev lunch och sedan fika hemma hos svärföräldrarna tillsammans med Lukas farmor, farfar, faster och hennes man. Jättemysigt :)

Innan vi åkte hem drog vi iväg för att leta utemöbler. På Jysk hittade vi till slut det vi tyckte kändes bäst. Lukas smällde snabbt upp det nu efter middagen och jag inviger det nu ute på altanen tillsammans med datorn. Ganska lyxigt, måste jag få säga.


Jag är GRYMT nöjd över det här. Känns verkligen perfekt! :)
Oj oj. Nu är jag trött i kroppen. Blev kryckor när vi gick runt på skolområdet under studentfirandet. Skönt att sitta still en stund nu efter att jag faktiskt lagat mat, stökat bort och vattnat blommorna.

Vi får se vad som blir av resten av kvällen. Det är faktiskt Lukas första semesterdag. Inte illa. Blir väl en relativt tidig kväll då jag behöver upp så tidigt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

vilka fina möbler och härliga dynor!

2011-06-16 @ 20:14:31
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0