Altan-mys

Idag lyxade vi till det. Jag, Ingela, Josefin och Saga. Vi köpte ingredienser för pastasallad med kyckling och drack päroncider till det. Blev en riktig mys-lunch ute på altanen hos Josefin, Mathias och Saga.



Sånna här dagar är bra för själen. Det var vi rätt överens om :)

När jag kom hem kände jag mig lite sliten, men ville i alla fall göra en god middag. Någon köttfärsrätt hade jag tänkt sedan tidigare. Det fick till slut bli lasagne och sallad till det. Väldigt gott :)

Annars har vi påtat på lite smått i trädgården. Jag har vattnat lite och Lukas fixade vår torkvinda. Den var så hög att jag hade behövt stege varje gång jag ska använda den. Så... Han sänkte den.

Lukas bror kom förbi då Lukas var ute och sprang. När han kom hem, sa jag att jag verkligen bara måste ha glass! Så, jag åkte ner på affären. När jag nu fått äta lite glass och har korsdrag i huset, mår jag riktigt gott. Jag har svettats så fruktansvärt de här varma dagarna att jag allra helst vill krypa ur skinnet! Men som sagt. Nu känns det ok. En dusch på det här också så blir det ju alla tiders. Och kanske lite mer glass. Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0