Present från storsta'n

I dag kom Lukas hem från Stockholmsresan med jobbet. Mateo fick sig en liten tomteluva som han blev hemskt söt i!



... Och jag fick min favoritparfym som jag saknat väldigt mycket. Åh vad glad jag är! :)



Annars så har jag hunnit med en sväng till stan i dag. Jag och Mateo mötte upp Emmy och hennes lille Theo på en öppen förskola som hade Babycafé. Vi fikade, gjorde gipsavtryck och sjöng. Mateo hade hunnit bli lite trött lagom till sången och ville hellre mysa i min famn. Jag passade på att klä på honom overallen och ja, efter det somnade han och sov hela vägen hem, plus en timme hemma innan han slog upp ögonen igen.
Lite roligt också att vi fick träffa Eva med sin Wille där också! Mycket trevlig överraskning :) På fredag har vi annars också en inbokad date på stan med dem - så att vi fick träffa dem även i dag var ju riktigt kul!

Oj oj. Nä nu är jag trött. Jag har inte känt mig riktigt kry de senaste dagarna. Inte så att jag hostar/nyser eller någonting sådant men... Jag är hängig helt enkelt. Skönt att Lukas är ledig nu veckan ut. Roligt med sällskap och lättare att få sova lite extra någon dag så där.

Nämen. Nog för denna gång tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0