Ny frisyr

Jag har spenderat en del pengar på sistone. Nya julgardiner är på väg och så även lite kläder till mig. Kläder som jag hoppas ska vara lätta att amma i. Och kanske framför allt - som jag kan ha. Nu när jag ännu inte kommit tillbaka till vad jag en gång varit i storleksväg menar jag.

Men, i dag har jag spenderat mer pengar. Jag har varit hos frissan och fått mig en helt ny frisyr. Lukas hade Mateo här hemma så jag fick dessutom sitta och bara slappna av. Det fick jag förresten även i går kväll, måste jag bara flika in. Då åt jag middag med mina nattkollegor. Väldigt mysigt :)
Här har vi i alla fall frisyren! Plus halsdukspolon jag virkat klart nu.
Färgningen fick jag tyvärr göra själv och det blev väl där efter :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0