I det, för mig, glömda

Idag slog det mig, att Vännäs faktiskt är väldigt fint...Det gäller bara att vistas på rätt ställen.
Jag har varit hemma förkyld nu ett par dagar och är fortfarande inte helt frisk. Trots det, tog jag mig ut på en promenad med mp3:n och kameran idag, en promenad jag inte ångrar.



Jag försökte fånga det jag såg med kameran, men tyvärr ville den inte riktigt göra naturen rättvisa. Det är inte klokt att det tagit mig så lång tid att börja vandra i skog och mark runt om i Vännäs...Att jag bara gått mina ändlösa promenader runt, runt, runt, RUNT i samhället. Nä hörrni, skogen, here I come!

Det finns så mycket fint omkring en, miljöer och detaljer man oftast missar. Det gäller att verkligen ta sig ut och se sig omkring ordentligt, för att få ta del av allt detta. Det finns ju där! Gäller som sagt bara att se det.

Idag kände jag mig lugn.
Avslappnad
Idag såg jag saker med nya ögon
Andra vinklar
Idag ändrade jag uppfattning om mycket
Inte bara naturen
Utan även om annat
- Som finns där i


Nu ska jag se tv med min Lukas.
Imorgon bär det av ut till deras stuga.
Basta, elda i kaminen och grilla marsmallows,
se film och bara vara Vi två :]

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0