Ihjältrampat marsvin

Nä, jag har inte trampat ihjäl något stackars marsvin, så ta det lugnt. Höhö.
I förrgår var jag däremot ute och sprang igen, UTAN att KÄNNA MIG som ett ihjältrampat marsvin då jag kom tillbaka igen. Inte illa alls, för att vara jag!

Jobbandet går bra. ÄNTLIGEN har jag fått en bra förlängning! Året ut är det sagt nu. Härligt!
Jag trivs oerhört bra och lär mig jättemycket hela tiden. Trevliga kollegor och givande möten med såväl patienter som personal. Jättekul är det.

Snart får jag gå från jobbet...Jag har så mycket minus på flexklockan nu att jag inte vågar gå tidigt idag, trots att jag gärna vill göra det. Efter jobbet ska jag och Susanna simma. Det blir riktigt najs! Efteråt blir det att åka hem, för att umgås med Älsklingen.

På söndag ska vi hjälpa föräldrarna mina med att flytthjälpa en bekant (jättefin formulering, jag vet).
Annars kan det nog tänkas bli en rätt så lugn helg...Jag ska väl försöka träna litegrann åtminstone, men i övrigt inga planer.

Annars såå....Hmn....
Jag trivs med min nya mobiltelefon än så länge!
Min och Lukas ettårsdag kommer firas med middag på någon restaurang. Mysigt värre!
Jag saknar Lina.
Jag saknar Ingela.

Enough.
Ciao
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka att känna sig duktig och tränad efter ett löparpass! Hatar att känna mig som en frustande rödsprängd flodhäst :P

Kramelikramar!

2008-10-24 @ 17:21:35
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0