Detox, Dag 8

Idag.

Idag
har jag fått rosa, fina, gottiluktiga rosor av min Lukas.
Tack
Idag avslöjade Lukas vad jag ska få i julklapp....You go honey! Haha
Men...Tack ändå

Idag åkte jag till stan för att umgås med Susanna.
Jag köpte två julklappar.
Och åt mig själv:
En läppenna
En ögonskugga.

Och müsli på lösvikt. Vilket otroligt underbart påhitt!!!

Idag åt jag matlåda på caféstation' och drack te med smak av citron och ingefära.
Jag har aldrig haft med mig mat själv till ett café......Det var lite läskigt.

Idag har jag umgåtts med familjen på kvällen.
Vi pratade.
Vi såg idol.
Jag åt frukt, soyayoghurt med nyköpta müslin och drack te.
...De andra åt godis.
På måndag ska jag köpa en marabou chokladkaka!

Idag skjutsade och hämtade jag brorsan på ungdomsgården.
Han börjar bli stor, pojkstackarn.

Idag...
Idag är snart slut...Snart blir det imorgon.
Imorgon jobbar jag 13.30 - 21.30
Imorgon har jag bil till och från jobbet!

Idag lider, för mig, mot sitt slut.
Jag vill sova...Godnatt

"Han som jag älskar" <----> "Flickan i mitt liv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0