Detox, Dag 2

Andra dagen utan kaffe

Nu detoxar jag för andra dagen. Igår var jag så trött att jag gick runt i någon slags dvala, mer eller mindre hela dagen.
Idag har jag myst i soffan med en kopp te och en bra film. Fyra dagar i juni, med Tuva Novotny som huvudrollsinnehavare.
Hela dagen har varit väldigt lugn, skön och bara allmänt mysig. Snart ska jag till Lukas också.

Härligt med Internet hemma. Finally!
Permanentad och nyklippt är jag nu också föresten!

Hmn...Detta blev ett otroligt meningslöst inlägg känner jag.
MEN!...Jag kämpar på med att inte äta kött, fisk, fågel, ägg, vetemjöl, socker, kaffe, alkohol, godis, chips osv osv osv.

Nu ska jag slita med mig en selleri och ett äpple.
Och Lukas filmväska.
Sedan blir det på med haglöfsdressen and of I go.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0