Chokladfrossa!

Idag åt jag kyckling och ris till lunch på jobbet. Himmelskt gott! Speciellt nu efter att ha levt på grönsaker och quorn i 10 dagar. Kyckling är och förblir den stora favoriten för mig. Jag skulle kunna leva på det! Haha, helt galet gott.

Efter jobbet, på väg till bussen, köpte jag chokladen jag hade lovat mig själv. Jag har gått och funderat som en galning under de 10 dagarna över vilken marabou choklad jag skulle köpa. Daim eller mint...Daim eller mint....Mint eller daim?????? Så...Jag köpte helt enkelt BÅDA! HAH! Där fick du --> Beslutsångesten!
...Ehmn...Jag smällde i mig daimchokladen (100g) på bussen hem (ca 40 min) och mådde sedan så illa att jag helst ville spy. Haha, så bra gick det..Men OJ vad gott det var med choklad! Jisses ändå. Det farliga är ju då att jag har kvar mintchokladen i kylen...Men aja, bara jag inte smäller i mig den lika snabbt, får det väl gå ann.

Först tänkte jag gå på medelgympan ikväll, men till slut blev det intensivgympan istället! Jag sprang nästan hela vägen dit, tränade det 60 minuter långa passet och sprang sedan lika dant hem igen. Så otroligt skönt träningspass! Jag längtar redan till jag kan gå på det där passet nästa gång. Min nästa träning blir styrkegympan på torsdag...Måtte jag inte glömma hantlarna en gång till! Haha, lite pinsamt är det faktiskt utan. "...Och så låssas vi att vikten är jätte tung på nervägen!".....Ehmn...Ehmn....Aaaaooo...Eller? Mööhh.

Imorgon skulle jag egentligen jobbat dag, det vill säga, börja 06.45
MEN, på bussen då jag åkte hem, ringde en kollega. Han ville gärna byta tur med mig imorgon, vilket betyder att jag inte börjar förens 13.30! Det var jättebra tycker jag. Då hinner han göra det han ska på kvällen, plus att han tyckte jag behövde få sova ut lite...Och ja, det behöver jag, så jag är hemskt tacksam!

Nu har jag druckit en smoothie och kommit mig både in och ut ur duschen...Lyckligtvis..?
Jag hade tänkt lägga mig sisådär 8-9 ikväll...Men njaa..Jag tränade mellan 8 och 9, så det sket sig ju rätt rejält.
Det får nog bli läsning i sängen nu...Sedan sova till 9 imorgon. Underbara värld!

Imorgon ska jag hämta ut mina böcker jag har beställt!
Två ortopediböcker, bland annat. Det är alltid bra att kunna läsa på lite hemma. På så vis kan jag förhoppningsvis utföra ett bättre arbete på jobbet! Det är i alla fall planen. Sedan har jag beställt böcker om GI-metoden och även en om detox.

Aja. Nu får det vara bra. Tack till dig / er som orkat läsa ända hit. Det var hemskt snällt.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe, ingen orsak ;) Kramelikramar!

2008-11-10 @ 22:56:35
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0