Bakhalt i hjärnan

Idag är jag bitter...
Bitter, med en smula digestivekex och ironi.

Denna dag alltså..Oj oj.
I natt sov jag inget vidare, vaknade säkert en gång i timmen. I morse drömde jag att jag kom hem från jobbet, jättetrött och skulle äntligen få lägga mig och sova. När jag la huvudet på kudden och riktigt gosade ihop mig för att somna - Startade larmet på mobilen och det var dax att kliva upp.........Så, på sätt och vis, har jag väl inte sovit någonting inatt då?

Jobbandet gick väl relativt bra. Bortsett från en hel del stress, i vanlig ordning. Vilket som så gick det ju klart bättre för mig idag än vad det gjorde igår. Då gick jag verkligen som i en dimma!
Jag kom på att mycket av min trötthet säkert beror på en sådan enkel sak som att mina ögon blir för trötta. Jag har ett par avlastnings/läsglasögon...Men de är då rent så fula, att jag knappt vill ha dem på mig då jag är ensam. Haha!
Tänk er mig som en sån där stereotypisk bibliotikarie eller matte/kemilärare! Alltså...Jag måste ju vänligt men bestämt få påstå, att det INTE är någonting som speglar min personlighet...Inte på något vis.
Så, nä jag har inte på mig dem allt för ofta. Jag tog på mig dem nu efter att jag kommit hem...Och det jäkliga....Jaa...Det är ju att de rackarns glasögonen fungerar.......Vilket då innebär att jag behöver dem. HUVVA!
Det blir nog tvärr till att köpa nya...Men JISSES vad dyrt det är med glasögon bara! Man blir ju rent ledsen.
...Jag tror att steg ett blir ett par sånna billiga man kan köpa på typ konsum eller liknande...Faktiskt...hehe.


Mja..Men att Lukas skulle gå och bli sjuk mitt i allt ihop också. Blev inte att träffa han ikväll då...Blir en stund på fredagkväll nästa gång och sist var i söndags...Jobbigt liv man har..hehe..Dumt att klaga, men det känns faktiskt inte så roligt.
Aja, huvudsaken han blir frisk. Jag känner faktiskt inte heller för att bli sjuk just nu..Så, när vi nu faktiskt inte bor tillsammans, får jag väl passa på att fortsätta vara frisk så länge jag kan.

Slutligen vill jag bara få sagt detta...

Om man andas in för mycket ångor när man vallar sina skidor
kan det ju bli bakhalt i hjärnan!


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0