Solenmellanträden

Under en längre tid har jag varit väldigt hård med att gå upp senast 9.00 på mina lediga dagar. Anledningen till det är att jag vill hinna äta frukost och ta minst en motionsrunda innan det är dags för lunch. För att då sedan kunna äta lunch och middag vid bra tidpunkter. I morse då jag vaknade av larmet på mobilen 09.00 ville jag mer eller mindre .........Jag frös så fort jag stack en tå utanför täcket och kunde heller knappt hålla upp ögonen. Dessutom!...Så hörde jag att det regnade ute! :o  Jag kan säga som så att.....Ehmn...Jag klev INTE upp klockan 9 imorse! :P

10.30 gnuggade jag mina små ögon och hoppade i kläderna. Så snabb på med kläder har jag nog aldrig varit! ;P
Jag åt då en gröttallrik och en smörgås, vilket får bli min brunch...Det innebär att jag som mest tänker fika kaffe med digestivekex fram till middagstid!
Bion jag och Lukas ska se börjar 18.30 och därefter tänkte vi gå och fika...Det kommer bli otroligt mysigt, bortsett från att jag inte så gärna äter någonting senare än 19.00. Men aja...En cappuchino (hur det nu stavas), eller en kopp te, ska man väl kunna unna sig själv :)

Nu har jag i alla fall varit ute på den där första promenaden jag nämnt i förbigående...När jag känner mig klar med skrivandet här, går jag över till nästa punkt - Kaffe och digestivekex ;P

Sen ska jag greja med disken så det inte ser så hemskt ut på diskbänken...
Prisad vare diskmaskinen hemma hos mamma och pappa! :o

Heeejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0