Number one!

Busigt att skaffa sin blogg på arbetstid, I must tell you ;) :P
Från och med nu hade jag tänkt dela med mig av mitt liv här i en blogg, istället för att endast hålla mig på diverse communetys(eller hur det nu stavas).
Det ska bli spännande att se hur jag lyckas med att beskriva mina upplevelser! Jag älskar att skriva, har alltid gjort det.
De här inläggen kan komma att innehålla allt från mindre romaner om mitt liv, till dikter eller bara enstaka ord.
Hoppas jag kan glädja någon, om inte annat mig själv :P
Nu ska vi nog dricka en kopp kaffe här på jobbet och sedan är det back to buissnies som gäller.

Ciao!
// Sara

Kommentarer
Postat av: Lina

VÄLKOMMEN! Jag har saknat dina ord i en blogg! :P Ska bli spännande att se vad du hittar på i ditt liv! Kram gumman!

2008-08-28 @ 11:09:08
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0